ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Sephora

Συχνές Ερωτήσεις

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
 
Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;
Δεν υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής παραγγελίας. Ο μόνος τρόπος για να παραγγείλετε είναι ηλεκτρονικά μέσω του e-shop.
 
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να μας καλέσετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών Ε-shop στο 2111883041 σε εργάσιμες μέρες και ώρες (Δευτέρα – Κυριακή 8.00-22.00) ή να μας στείλετε email στο estoregr@sephora.gr.
 
Τι σημαίνει η σήμανση "Web exclu";
Η σήμανση "Web exclu" χρησιμοποιείται σε προσφορές που θα βρείτε αποκλειστικά στο e-shop μας.
 
Έχετε τις ίδιες τιμές με τα καταστήματα σας;
Οι τιμές ακολουθούν τις τιμές των φυσικών καταστημάτων μας, εκτός από τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη “Web exclu” και ισχύουν μόνο για την πώληση μέσω e-shop. Επιπλέον, οι τιμές μας ακολουθούν την εμπορική πολιτική των φυσικών μας καταστημάτων και μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από την SEPHORA GREECE με σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα πριν την τιμολόγηση του προϊόντος. Ο αγοραστής θα ενημερωθεί με προσωπικό μήνυμα για τυχόν αλλαγές πριν από την παραγγελιοδοσία του. Αυτές οι τιμές είναι οι ισχύουσες στις περιπτώσεις αγοράς εξ αποστάσεως.
 
Τι ισχύει για την εβδομαδιαία προσφορά;
Κάθε εβδομάδα έχουμε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων σε προσφορές. Τις προσφορές αυτές μπορείτε να τις βρείτε στα φυσικά καταστήματα μας (ισχύουν μόνο για τους κατόχους κάρτας Club Sephora) αλλά και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ανανεώνονται κάθε Δευτέρα στις 9πμ και ισχύουν μέχρι και την επόμενη Δευτέρα στις 9πμ.
 
Είμαι επαγγελματίας μακιγιέρ/αισθητικός, ισχύουν οι εκπτώσεις που έχω;
Οι εκπτώσεις που έχετε ισχύουν μόνο στα φυσικά μας καταστήματα διότι χρειάζεται η επίδειξη των απαραίτητων δικαιολογητικών που να αποδεικνύουν την ιδιότητά σας.
 
Η προσφορά 1+1 της Vodafone ισχύει και για αγορές από το e-shop;
Οι προσφορές 1+1 της Vodafone δεν ισχύουν για αγορές από το e-shop. Ισχύουν μόνο για αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα.
 
Πού μπορώ να δω τι δώρα αντιστοιχούν στην παραγγελία μου;
Τα δώρα που προσφέρονται μπορείτε να τα βρείτε στην κεντρική μας σελίδα (home page) στην ενότητα “Gifts”.

CLUB SEPHORA
 
Πού μπορώ να βρω πληροφορίες για την κάρτα Club Sephora;
Πληροφορίες για την κάρτα Club Sephora μπορείτε να βρείτε σε αυτό το link.
 
Έχω κάρτα Club Sephora, θα υπολογιστούν οι πόντοι μου;
Για να υπολογιστούν οι πόντοι σας πρέπει να παραγγείλετε ως εγγεγραμμένο μέλος και όχι σαν  επισκέπτης. Μόλις πατήσετε ολοκλήρωση παραγγελίας στο Βήμα 3: Περίληψη και Ολοκλήρωση πρέπει να συμπληρώσετε το πεδίο Κάρτα Club Sephora με τον αριθμό της κάρτας σας και οι πόντοι της παραγγελίας σας θα υπολογιστούν άμεσα.
 
Η παραγγελία μου είναι πάνω από 30€, μπορώ να βγάλω κάρτα Club Sephora; 
Μπορείτε να βγάλετε κάρτα Club Sephora σε οποιοδήποτε φυσικό μας κατάστημα με την προσκόμιση της απόδειξής σας, ακόμα και με αγορές από το e-shop, αρκεί το συνολικό ποσό να είναι πάνω από 30€. Δεν υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης κάρτας ηλεκτρονικά, διότι απαιτείται το γνήσιο της υπογραφής σας.
 
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου στον λογαριασμό μου;
Για να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας πρέπει να συνδεθείτε με το username και το password στο προφίλ σας. Έπειτα πηγαίνετε σε αυτό το link και πατάτε ενημέρωση.

Ξέχασα τον κωδικό μου, τι πρέπει να κάνω;
Πρέπει να ζητήσετε υπενθύμιση κωδικού από αυτό τo link. Θα σας σταλεί confirmation mail και από το link που θα εμπεριέχει το email θα μπορέσετε να αλλάξετε κωδικό.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Αφού έχετε βάλει στο καλάθι σας όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να παραγγείλετε και κάνετε κλικ πάνω στο «καλάθι», πρέπει να επιλέξετε έναν από τους 2 τρόπους παραγγελίας. Οι επιλογές είναι:
-Αγορά ως εγγεγραμμένο μέλος: όπου πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να δώσετε username και κωδικό. Συμπληρώνετε τα 3 βήματα στη διαδικασία παραγγελίας και η παραγγελία σας είναι έτοιμη! Εάν έχετε κάρτα Club Sephora μπορείτε να πάρετε τους πόντους που αντιστοιχούν στην παραγγελία σας.
- Αγορά ως επισκέπτης: σε αυτή την επιλογή δε χρειάζεται να εγγραφείτε ως μέλος και συμπληρώνετε μόνο τα απαραίτητα πεδία για την παραγγελία σας. Εάν έχετε κάρτα Club Sephora, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε  αγορά ως εγγεγραμμένο μέλος για να υπολογιστούν οι πόντοι σας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ


Πότε δικαιούμαι δωρεάν μεταφορικά;
Δωρεάν μεταφορικά δικαιούστε όταν το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 60€.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου και πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Τιμές σε ΕυρώΈξοδα ΑποστολήςΈξοδα ΑντικαταβολήςΧρόνος Παράδοσης
Αθήνα32,51-5 ημέρες
Επαρχία42,51-6 ημέρες
Δυσπρόσιτες Περιοχές7,52,53-7 ημέρες

 
Οι παραπάνω αναφερόμενοι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να τροποποιούνται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή απρόβλεπτων συνθηκών (π.χ πανελλαδική απεργία εργαζομένων στις μεταφορές κοκ).

Με τι τρόπους μπορώ να πληρώσω;
Οι επιλογές πληρωμής που έχετε είναι:
-Τραπεζικές κάρτες: Οι αποδεκτές πιστωτικές κάρτες είναι οι εξής: Visa, MasterCard και Euroline. Αυτές οι κάρτες θα πρέπει να έχουν εκδοθεί από ένα τραπεζικό οργανισμό με έδρα την Ευρωπαϊκή Ένωση.
-Αντικαταβολή: Καταβάλετε το ακριβές ποσό της παραγγελίας και των εξόδων αποστολής αυτής στον εκπρόσωπο της Υπηρεσίας Ταχυμεταφορών, κατά την παράδοση της παραγγελίας.  Προϋπόθεση της παράδοσης της παραγγελίας αποτελεί η προηγούμενη εξόφληση του κόστους αυτής και τυχόν εξόδων αποστολής.

Μπορώ να παραγγείλω από το e-shop και να παραλάβω την παραγγελία μου από κάποιο φυσικό κατάστημα;
Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
 
Αποστέλλετε στο εξωτερικό;
Αποστέλλουμε μόνο εντός Ελλάδος.
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Μπορώ να αλλάξω προϊόν/προϊόντα από την παραγγελία μου; 
Για να αλλάξετε όλα ή ορισμένα από τα προϊόντα της παραγγελίας σας πρέπει να συμπληρώσετε το έντυπο που υπάρχει μέσα στην παραγγελία σας και να μας το αποστείλετε (με την εταιρεία SPEED 2109762007 δηλώνοντας ότι πρόκειται για επιστροφή στο e-shop) μαζί με τα προϊόντα που θα θέλατε να αλλάξετε, ή απλά να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας με την απόδειξή σας και να τα αλλάξετε εκεί. Έχετε προθεσμία 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου και τα νέα προϊόντα που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας αυτών που αλλάζετε. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην SEPHORA GREECE εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών σε τέλεια/άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή τους (στην αρχική τους κλειστή ή σφραγισμένη συσκευασία, με αξεσουάρ, οδηγίες, κλπ) και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή δεν έχουν ανοιχθεί ή δεν έχουν αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο.

Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής, ποιος επιβαρύνεται τα έξοδα επιστροφής;
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή μη συμμόρφωσης των παραδοθέντων προϊόντων σε συνάρτηση με την παραγγελία (σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τη SEPHORA GREECE).

Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
Φυσικά! Πρέπει να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στο κουτί της παραγγελίας σας και να μας αποστείλετε τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην SEPHORA GREECE εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών σε τέλεια/άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή τους (στην αρχική τους κλειστή ή σφραγισμένη συσκευασία, με αξεσουάρ, οδηγίες, κλπ) και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή δεν έχουν ανοιχθεί ή δεν έχουν αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο. Η αποζημίωση είναι ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων και θα καταβληθεί ακολούθως του τρόπου πληρωμής της παραγγελίας των προϊόντων, εφόσον η επιστροφή λάβει χώρα εντός της προθσμίας των 14 ημερών.