Guilty Guilty

Μη νιώθετε ποτέ ένοχη για την απόλαυση που νιώθετε! Η σχεδόν πικάντικη ένταση της πασχαλιάς σε συν ... Μάθετε περισσότερα
0 Ανακοίνωση
Guilty
€ 99,95 € 79,92

Στο πρόγραμμα πιστότητας Sephora, 1 € = 1 πόντος. Για κάθε 650 πόντους απολαύστε έκπτωση 15% στην επόμενη αγορά σας.

206703
  • tab description Λεπτομέρειες

    Μη νιώθετε ποτέ ένοχη για την απόλαυση που νιώθετε! Η σχεδόν πικάντικη ένταση της πασχαλιάς σε συνδυασμό με το βάθος απαλών νοτών κεχριμπαριού. Μια όξινη και θελκτική συμφωνία στην κορυφή, με «πικάντικες» κόκκινων κόκκων πιπεριού και μανταρινιού, δείχνει μια αυθάδικη προσωπικότητα. Μια καρδιά λουλουδάτη, σέξι και ελαφρώς φρουτώδης: η πασχαλιά σε συνδυασμό με το ροδάκινο, δουλεμένα με αισθησιασμό, αποκαλύπτουν μια σύγχρονη θηλυκότητα που οδεύει προς την υπέρβαση. Η βάση παίζει σε μια σύνθετη προσωπικότητα που πνέει ζεστό και κρύο. Υπογραφή έντονα «Gucci», με πατσουλί και την κατακλυσμική γλυκύτητα του κεχριμπαριού που συνδέεται με τη σαρκική θηλυκότητα του γαλακτώδους δάσους.

  • tab ingredients Συστατικά
    ALCOHOL DENAT. · PARFUM/FRAGRANCE · AQUA/WATER/EAU · HYDROXYCITRONELLAL · ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE · LIMONENE · DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE · ALPHA- ISOMETHYL IONONE · HEXYL CINNAMAL · CITRONELLOL · GERANIOL · LINALOOL · BENZYL SALICYLATE · ISOEUGENOL · CITRAL · BENZYL ALCOHOL · CINNAMYL ALCOHOL · BHT · FD&C RED NO. 4 (CI 14700) · EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730) · FD&C YELLOW NO. 5 (CI 19140).

    ""
  • tab olfactory Οσφρητικές νότες
    Κορυφαίες Νότες: Μανταρίνι, Ροζ Πιπέρι και Περγαμόντο
    Κεντρικές Νότες: Γεράνι, Ροδάκινο, Πασχαλιά, Φραγκοστάφυλο και Γιασεμί
    Βασικές Νότες: Πατσουλί, Κεχριμπάρι, Βανίλια και Λευκός Μόσχος
  • Αξιολογήσεις
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 102ms
    • reviews, product

Ο οίκος Gucci ιδρύθηκε στη Φλωρεντία το 1921 και αποτελεί ένα από τα πιο πολυτελή brands παγκοσμίως. Το DNA του οίκου ταυτίζεται με τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την Ιταλική χειροτεχνία. Ωστόσο, σήμερα οι συλλογές αρωμάτων συνδέονται με νέες αξίες, όπως αυτή της συμμετοχικότητας.