ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Για τους σκοπούς των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων πώλησης (εφεξής «ΓΟΠΠ» ή «Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης»), ο αγοραστής και η Sephora αναφέρονται ατομικά ή συλλογικά ως το «Μέρος» ή τα «Μέρη».
Ως μέλος ενός δικτύου επιλεκτικής διανομής, η Sephora πωλεί προϊόντα στον ιστότοπο αγορών της μόνο σε καταναλωτές λιανικής και τελικούς καταναλωτές.
Οι αγορές που πραγματοποιούνται στον ιστότοπο, επομένως, προορίζονται αποκλειστικά για μη επαγγελματίες ιδιώτες πελάτες και για δική τους χρήση (ή για δώρα εντός του οικογενειακού κύκλου). Συνεπώς, πριν από την υποβολή μιας παραγγελίας, ο αγοραστής δηλώνει ότι η αγορά προϊόντων στον ιστότοπο δεν σχετίζεται άμεσα με επαγγελματική δραστηριότητα και ότι προορίζεται αυστηρά για προσωπική χρήση.
Η Sephora μπορεί να ακυρώσει ή να απορρίψει οποιαδήποτε παραγγελία που δεν αντιστοιχεί σε λιανική πώληση σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο άρθρο 3.4 των παρόντων ΓΟΠΠ.
Άρθρο 1 – Σκοπός
Ο σκοπός των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης είναι, αφενός, να ενημερώσουν τον αγοραστή σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις βάσει των οποίων ο πωλητής (εφεξής η «Sephora» ή ο «Πωλητής») πωλεί και παραδίδει τα παραγγελθέντα προϊόντα και, αφετέρου, να ορίσουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Μερών σε σχέση με την πώληση προϊόντων από τη Sephora στον καταναλωτή (εφεξής ο «Αγοραστής»). Ισχύουν, χωρίς περιορισμούς ή επιφυλάξεις, με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στους παρόντες ΓΟΠΠ, για όλες τις πωλήσεις προϊόντων που προσφέρει η Sephora στον ιστότοπό της, ο οποίος είναι προσβάσιμος:
- μέσω του διαδικτύου στη διεύθυνση www.sephora.gr,
- μέσω των υπηρεσιών Appstore και Playstore με τη μορφή εφαρμογής για κινητά για χρήση σε συσκευές συμβατές με iOS ή Android
(εφεξής αναφερόμενος ως ο «Ιστότοπος»).
Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στους ΓΟΠΠ ανά πάσα στιγμή μέσω ενός συνδέσμου στο κάτω μέρος της σελίδας του Ιστότοπου, καθώς και στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Η Sephora ζητά από τον Αγοραστή να τους κατεβάσει και να τους διατηρήσει.
Πριν από την πληρωμή και προκειμένου να επικυρώσει την παραγγελία του, ο Αγοραστής πρέπει να διαβάσει και να αποδεχτεί, επιλέγοντας το αντίστοιχο πλαίσιο, τους ΓΟΠΠ, οι οποίοι διατίθενται σε μορφή που επιτρέπει την αποθήκευση και αναπαραγωγή τους.
Η Sephora διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης ανά πάσα στιγμή. Παρ' όλα αυτά, οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης που ισχύουν για την παραγγελία θα είναι αυτοί που έγιναν αποδεκτοί από τον Αγοραστή κατά τη στιγμή υποβολής της παραγγελίας.
Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης συμπληρώνονται από τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης του Ιστότοπου και την πολιτική για τα «Προσωπικά Δεδομένα και Cookies».
Άρθρο 2 – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΩΛΗΤΗ
Ονοματεπώνυμο: SEPHORA GREECE Α.Ε.
Διεύθυνση: Διονυσίου Αρεοπαγίτου 7
Ταχυδρομικός κώδικας: 11742
Πόλη: Αθήνα
Χώρα: Ελλάδα
Τηλέφωνο: 2130883500
E-mail: estoregr@sephora.gr
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα ή κάποια παραγγελία, ο Αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με την ομάδα των συμβούλων ομορφιάς Sephora καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ Τηλέφωνο: 2111000800 , όπως αναφέρεται στο άρθρο 12 του παρόντος.
ΆΡΘΡΟ 3 – Σύναψη της σύμβασης και παραγγελίες
3.1 Τιμές
Οι τιμές πώλησης των προϊόντων στο διαδίκτυο στον Ιστότοπο της Sephora, οι οποίες αναγράφονται σε ευρώ, είναι οι τιμές που ίσχυαν τη στιγμή που υποβλήθηκε η παραγγελία από τον Αγοραστή. Οι τιμές πώλησης των προϊόντων ενδέχεται να τροποποιηθούν από τη Sephora ανά πάσα στιγμή πριν από την παραγγελία. Ο Αγοραστής θα ενημερώνεται για οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Οι τιμές ισχύουν για τις πωλήσεις εξ αποστάσεως.
Οι εν λόγω τιμές δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία τιμολογούνται επιπρόσθετα προς την τιμή των αγορασμένων προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής θα υποδεικνύονται πριν ο Αγοραστής καταχωρίσει την παραγγελία. Οι διάφορες μέθοδοι αποστολής αναφέρονται παρακάτω στους ΓΟΠΠ και επαναλαμβάνονται στον Ιστότοπο. Μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από τη Sephora, όμως η εν λόγω τροποποίηση δεν θα επηρεάζει τις παραγγελίες που έχουν ήδη υποβληθεί. Η Sephora συνιστά επίσης σε κάθε Αγοραστή να συμβουλεύεται τακτικά τους ΓΟΠΠ που είναι αναρτημένοι στον Ιστότοπο.
Οι τιμές περιλαμβάνουν τον φόρο προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ) που ισχύει κατά την ημερομηνία της παραγγελίας. Οποιαδήποτε αλλαγή στον ισχύοντα συντελεστή ΦΠΑ θα αντικατοπτρίζεται αυτόματα στην τιμή των προϊόντων που πωλούνται από τη Sephora στον Ιστότοπό της, όμως η εν λόγω αλλαγή δεν θα επηρεάζει τις παραγγελίες που έχουν ήδη υποβληθεί.
3.2 Χαρακτηριστικά προϊόντος
3.2.1 Γενικές διατάξεις
Ο Αγοραστής μπορεί να επιλέξει ένα ή περισσότερα προϊόντα από τις διάφορες κατηγορίες που προσφέρονται στον Ιστότοπο της Sephora.
Η Sephora μπορεί να τροποποιήσει ανά πάσα στιγμή την γκάμα προϊόντων που προσφέρονται προς πώληση στον Ιστότοπό της, ιδίως λόγω περιορισμών που σχετίζονται με τους προμηθευτές της, χωρίς όμως να επηρεάζονται παραγγελίες που έχουν ήδη υποβληθεί από τον Αγοραστή.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα και τη χρήση τους, για οποιαδήποτε επιπλέον ερώτηση ή αίτημα για συμβουλές, ο Αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με την ομάδα των συμβούλων ομορφιάς Sephora καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ.
Tηλέφωνο: 2111000800, όπως αναφέρεται στο άρθρο 12 των παρόντων ΓΟΠΠ. Ο Αγοραστής μπορεί επίσης να επισκεφθεί ένα από τα καταστήματα Sephora (φυσικά σημεία πώλησης), για να λάβει εξατομικευμένες συμβουλές και να δοκιμάσει τα προϊόντα που προσφέρονται προς πώληση από τη Sephora.
3.3 Διαθεσιμότητα
Οι προσφορές της Sephora ισχύουν εφόσον έχουν ανακοινωθεί στον Ιστότοπο και καλύπτονται από τις ποσότητες των διαθέσιμων αποθεμάτων.
Όταν ο Αγοραστής επιλέγει την παράδοση «Click & Collect» ή την παράδοση με ταχυμεταφορέα, τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν λαμβάνονται απευθείας από το απόθεμα ενός καταστήματος Sephora. Ενδέχεται να πραγματοποιούνται πωλήσεις στο εν λόγω κατάστημα ταυτόχρονα με μια παραγγελία στον Ιστότοπο. Η επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας των παραγγελθέντων προϊόντων συνεπώς θα αποσταλεί στον Αγοραστή σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στα άρθρα 5.2.1 (iii) και 5.4.2. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων σε παράδοση «Click & Collect» ή μέσω ταχυμεταφορέα είναι εγγυημένη έναντι του Αγοραστή μόνο μετά την παραλαβή του σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Σε κάθε περίπτωση, και σε περίπτωση ολικής ή μερικής μη διαθεσιμότητας των προϊόντων μετά την υποβολή της παραγγελίας, ο Αγοραστής θα ενημερωθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο εντός 3 εργάσιμων ημερών για τη μη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την πλήρη ή μερική ακύρωση της παραγγελίας του.
Σε περίπτωση πλήρους ακύρωσης της παραγγελίας:
- η παραγγελία του Αγοραστή θα ακυρωθεί αυτόματα και ο τραπεζικός του λογαριασμός δεν θα χρεωθεί,
- ο Αγοραστής θα ενημερωθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης της παραγγελίας:
- η παραγγελία του Αγοραστή θα επικυρωθεί εν μέρει και ο τραπεζικός του λογαριασμός θα χρεωθεί μόνο για τα ποσά που αντιστοιχούν στα διαθέσιμα προϊόντα,
- η παραγγελία του Αγοραστή θα ακυρωθεί εν μέρει όσον αφορά τα μη διαθέσιμα προϊόντα και ο τραπεζικός του λογαριασμός δεν θα χρεωθεί με οποιοδήποτε ποσό που αντιστοιχεί στα μη διαθέσιμα προϊόντα,
- τα διαθέσιμα προϊόντα θα παραδοθούν στον Αγοραστή.
3.4 Παραγγελία
Πριν από την επιβεβαίωση της παραγγελίας του, ο Αγοραστής μπορεί να ελέγξει τα στοιχεία της προτεινόμενης παραγγελίας του και να διορθώσει τυχόν λάθη. Πρέπει επίσης να αποδεχτεί ρητά τους ΓΟΠΠ, τους οποίους θα μπορεί να κατεβάσει και να διατηρήσει, επιλέγοντας το σχετικό πλαίσιο.
Η σύμβαση εξ αποστάσεως πώλησης συνάπτεται από τη στιγμή που ο Αγοραστής επιβεβαιώνει την παραγγελία του επιλέγοντας «Πληρωμή» (εφεξής καλούμενη η «Παραγγελία»). Ο Αγοραστής θεωρείται ότι έχει αποδεχτεί, με πλήρη γνώση των περιστάσεων, το περιεχόμενο και τους όρους της εν λόγω Παραγγελίας, το γεγονός ότι η Παραγγελία του συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής εκ μέρους του, καθώς και τις τιμές, τους όγκους, τα χαρακτηριστικά, τις ποσότητες και τους χρόνους παράδοσης των προϊόντων που προσφέρονται προς πώληση και παραγγέλθηκαν από τον Αγοραστή.
Μόλις επικυρωθεί το εν λόγω στάδιο, ο Αγοραστής δεν θα μπορεί πλέον να ακυρώσει την Παραγγελία του. Ειδική διάταξη για Παραγγελίες που πραγματοποιούνται αποκλειστικά στον ιστότοπο www.sephora.gr: ο Αγοραστής μπορεί να ακυρώσει την Παραγγελία του εντός 15 λεπτών από την επιβεβαίωση της πληρωμής, επιλέγοντας «Ακύρωση της παραγγελίας μου» στη σελίδα επιβεβαίωσης της Παραγγελίας ή στον λογαριασμό του. Η ακύρωση θα ισχύει για ολόκληρη την Παραγγελία, χωρίς να παρέχεται δυνατότητα μερικής ακύρωσης. Η πώληση θα είναι οριστική (με την επιφύλαξη της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον Αγοραστή σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο άρθρο 6 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης). Η Παραγγελία θα επιβεβαιωθεί στον Αγοραστή με οποιοδήποτε κατάλληλο μέσο (εφεξής η «Επιβεβαίωση Παραγγελίας») και θα αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στον Αγοραστή όταν η Παραγγελία αποσταλεί.
Σε περίπτωση παραγγελίας που παραδίδεται με «Click & Collect» ή με ταχυμεταφορέα, το μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που επιβεβαιώνει τη διαθεσιμότητα της Παραγγελίας αποτελεί ταυτόχρονα την Επιβεβαίωση Παραγγελίας και το μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σχετικά με την αποστολή της Παραγγελίας.
Η Sephora συστήνει στον Αγοραστή να διατηρήσει τα εν λόγω μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σε έντυπη ή σε ηλεκτρονική μορφή. Ο Αγοραστής έχει ενημερωθεί δια του παρόντος ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει παρασχεθεί από τον Αγοραστή. Ως εκ τούτου, η Sephora δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταχώριση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σε περίπτωση μη λήψης του μηνύματος επιβεβαίωσης της Παραγγελίας για λόγους που δεν οφείλονται στην Sephora. Σε αυτή την περίπτωση, η πώληση θα θεωρείται οριστική, εξαιρουμένων των περιπτώσεων ακύρωσης της Παραγγελίας από τη Sephora, ιδίως λόγω μη διαθεσιμότητας των προϊόντων. Ωστόσο, ο Αγοραστής δύναται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο άρθρο 6 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης.
Η Sephora δικαιούται να εισπράξει ολόκληρο το ποσό που αντιστοιχεί στην Παραγγελία:
- όσον αφορά τις πληρωμές που πραγματοποιήθηκαν με δωροκάρτες Sephora, δωροεπιταγές ή/και διαδικτυακά πιστωτικά σημειώματα: αμέσως μετά την Επιβεβαίωση Παραγγελίας·
- για πληρωμές που πραγματοποιούνται σε κατάστημα: κατά τη στιγμή της ολοκλήρωσης της αγοράς στο ταμείο·
- για πληρωμές που πραγματοποιούνται με τους άλλους τρόπους πληρωμής που γίνονται αποδεκτοί στον Ιστότοπο σύμφωνα με το άρθρο 4.1 κατωτέρω: μόλις αποσταλεί το μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που ενημερώνει τον Αγοραστή ότι η Παραγγελία του έχει αποσταλεί.
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι αγορές που πραγματοποιούνται στον Ιστότοπο προορίζονται αποκλειστικά για μη επαγγελματίες ιδιώτες πελάτες και για προσωπική χρήση (ή για δώρα εντός του οικογενειακού κύκλου), γι' αυτό και η Sephora πωλεί τα προϊόντα της σε ποσότητες που αντιστοιχούν στις συνήθεις μέσες ανάγκες ενός νοικοκυριού. Με την επιφύλαξη του ελέγχου από το δικαστήριο σε περίπτωση διαφοράς, η Sephora μπορεί να αρνηθεί ή να ακυρώσει για νόμιμους λόγους οποιαδήποτε Παραγγελία στην οποία ο αριθμός των προϊόντων ή το ποσό που πρέπει να καταβληθεί (για μία ή περισσότερες παραγγελίες) δεν αντιστοιχεί στη συνήθη μέση χρήση ενός νοικοκυριού, οποιαδήποτε Παραγγελία που υποδηλώνει ότι ο Αγοραστής ασκεί οικονομική δραστηριότητα σε σχέση με τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν ή, γενικότερα, οποιαδήποτε Παραγγελία που είναι παράτυπη κατά την έννοια της εφαρμοστέας νομοθεσίας.
Τέλος, η Sephora διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει ή να ακυρώσει την εκτέλεση μιας Παραγγελίας ή/και παράδοσης, ανεξάρτητα από τη φύση και το επίπεδο εκτέλεσης, σε περίπτωση υπερημερίας πληρωμής ή μερικής πληρωμής τυχόν οφειλόμενου ποσού από τον Αγοραστή, σε περίπτωση προβλήματος με την πληρωμή ή σε περίπτωση απάτης ή απόπειρας απάτης σχετικά με τη χρήση του Ιστότοπου της Sephora, συμπεριλαμβανομένων αντίστοιχων καταστάσεων που σχετίζονται με προηγούμενες Παραγγελίες.
Άρθρο 4 – Πληρωμή
Οι Αγοραστές μπορούν να πληρώσουν τις Παραγγελίες τους στον Ιστότοπο, μέσω τηλεφώνου ή/και στο κατάστημα, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται κατωτέρω. Ο Αγοραστής εγγυάται στη Sephora ότι διαθέτει τις απαραίτητες εξουσιοδοτήσεις για να χρησιμοποιήσει τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει για την πληρωμή της Παραγγελίας του.
4.1 Τρόποι πληρωμής στον ιστότοπο
4.1.1 Κάρτες πληρωμής
Οι ακόλουθες κάρτες πληρωμής γίνονται δεκτές στον Ιστότοπο: Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, Visa, Master Card. Οι εν λόγω κάρτες πληρωμής πρέπει να εκδίδονται από τράπεζα ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που βρίσκεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή στο Μονακό.
Οι Αγοραστές που χρησιμοποιούν συμβατή συσκευή iOS μπορούν επίσης να πληρώσουν τις Παραγγελίες τους στον Ιστότοπο χρησιμοποιώντας το Apple Pay με ενεργή τραπεζική κάρτα.
4.1.2 Δωροκάρτες Sephora
Υπάρχουν δύο τύποι δωροκάρτας: η φυσική δωροκάρτα και η άυλη δωροκάρτα. Οι όροι χρήσης αυτών των δύο τύπων δωροκάρτας είναι ίδιοι.
Για άυλες δωροκάρτες που αγοράζονται μέσω του Ιστότοπου: ο Αγοραστής μπορεί να επιλέξει ένα ποσό μεταξύ 20€ και 200€. Για φυσικές δωροκάρτες που αγοράζονται σε κατάστημα: ο Αγοραστής μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε ποσό μεταξύ 20€ και 999€.Η δωροκάρτα Sephora μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον Ιστότοπο, σε μία ή περισσότερες συναλλαγές, έως το ποσό που έχει πιστωθεί κατά την Παραγγελία, με δυνατότητα συμπλήρωσης με άλλο αποδεκτό μέσο πληρωμής από τη Sephora. Είναι δυνατή η χρήση έως και πέντε (5) δωροκαρτών για ένα μέγιστο συνολικό ποσό 1.000€ ανά Παραγγελία. Η δωροκάρτα ισχύει για ένα (1) έτος από την ημερομηνία αγοράς στα καταστήματα Sephora, στο sephora.gr και στην εφαρμογή Sephora Greece για κινητά.
Η δωροκάρτα Sephora δεν γίνεται δεκτή για Παραγγελίες με παράδοση μέσω "Click & Collect" ή μέσω courier. Μια δωροκάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά άλλων δωροκαρτών.
Η δωροκάρτα δεν είναι ονομαστική. Δεν μπορεί να ανταλλαχθεί ή να επιστραφεί, ούτε εν μέρει, σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, φθοράς ή λήξης. Ο Αγοραστής μπορεί να ελέγξει το διαθέσιμο υπόλοιπο της δωροκάρτας του, καθώς και την ημερομηνία λήξης της, με έναν σύμβουλο πωλήσεων στο κατάστημα ή μέσω του Ιστότοπου, κάνοντας κλικ εδώ
Για να προσφέρει μια άυλη δωροκάρτα, ο Αγοραστής πρέπει:
- να εισαγάγει το όνομά του και το e-mail του, καθώς και το όνομα και το e-mail του παραλήπτη της δωροκάρτας,
- να επιλέξει ένα ποσό μεταξύ 20€ και 200€ για να καθορίσει την αξία της δωροκάρτας,
- να επιλέξει τα κουτάκια αποδοχής της Πολιτικής Απορρήτου και Cookies, καθώς και των Γενικών Όρων & Προϋποθέσεων Πώλησης,
- να επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής και να κάνει κλικ στο “Επιβεβαιώστε την παραγγελία σας”.
4.1.3 Paypal
Ο Αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει τον λογαριασμό του στο PayPal για να πληρώσει τις Παραγγελίες στον Ιστότοπο. Για τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, στους οποίους μπορείτε να έχετε πρόσβαση κάνοντας κλικ εδώ.
4.1.5 Διαδικτυακά πιστωτικά υπόλοιπα
Τα διαδικτυακά πιστωτικά υπόλοιπα είναι πιστωτικά υπόλοιπα που εκδίδονται αποκλειστικά από τη Sephora και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από τον δικαιούχο τους στον Ιστότοπο της Sephora. Είναι έγκυρα για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε καταστήματα.
4.1.4 Αντικαταβολή
Ο Αγοραστής πληρώνει το ακριβές ποσό της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής της (συμπεριλαμβανομένου του κόστους αντικαταβολής) στον αντιπρόσωπο της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, κατά την παράδοση της Παραγγελίας στον Αγοραστή. Προϋπόθεση για την παράδοση της Παραγγελίας είναι η προηγούμενη πληρωμή του κόστους της παραγγελίας και τυχόν εξόδων αποστολής και αντικαταβολής.
4.2 Τρόποι πληρωμής μέσω τηλεφώνου (μέσω της εξυπηρέτησης πελατών)
Σε περίπτωση προβλημάτων, ο Αγοραστής μπορεί επίσης να πληρώσει την Παραγγελία του χρησιμοποιώντας δωροκάρτες και διαδικτυακά πιστωτικά υπόλοιπα ή με αντικαταβολή, επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών της Sephora Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ.
Τηλέφωνο: 2111000800, όπως αναφέρεται στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας» του Ιστότοπου της Sephora.
4.3 Τρόποι πληρωμής στο κατάστημα
Τα ταμεία στα εν λόγω καταστήματα δέχονται:
- τραπεζικές κάρτες: σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο 4.1.1,
- δωροεπιταγές Sephora σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο 4.1.2,
- δωροκάρτες Sephora σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο 4.1.2,
- μετρητά, για μέγιστο ποσό 500 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (πληρωτέο σε ευρώ).
4.4 Όροι πληρωμής
Όλες οι Παραγγελίες απαιτούν πληρωμή. Οι Παραγγελίες πληρώνονται σε ευρώ, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και των υποχρεωτικών εισφορών. Τυχόν τραπεζικά έξοδα θα βαρύνουν τον Αγοραστή (συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης επιστροφής χρημάτων).
Η Sephora διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει ή να ακυρώσει την εκτέλεση μιας Παραγγελίας ή/και παράδοσης, ανεξάρτητα από τη φύση και το επίπεδο εκτέλεσης, σε περίπτωση υπερημερίας πληρωμής ή μερικής πληρωμής τυχόν οφειλόμενου ποσού από τον Αγοραστή, ή σε περίπτωση προβλήματος με την πληρωμή, συμπεριλαμβανομένων αντίστοιχων καταστάσεων που σχετίζονται με προηγούμενες Παραγγελίες.
4.5 Ασφάλεια στις συναλλαγές πληρωμής
Προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πληρωμών με τραπεζική κάρτα στον Ιστότοπο, ο Αγοραστής πρέπει να αποστείλει στη Sephora τον κωδικό ασφαλείας (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της τραπεζικής κάρτας που χρησιμοποιεί ο Αγοραστής.
Στο πλαίσιο της καταπολέμησης της διαδικτυακής απάτης, οι πληροφορίες που σχετίζονται με την Παραγγελία του Αγοραστή μπορούν να διαβιβαστούν σε οποιονδήποτε τρίτο που είναι νομίμως εξουσιοδοτημένος ή έχει διοριστεί από τη Sephora με αποκλειστικό σκοπό την επαλήθευση της ταυτότητας του Αγοραστή, της εγκυρότητας της Παραγγελίας, της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε και της προβλεπόμενης παράδοσης.
Μετά από τον εν λόγω έλεγχο, η Sephora διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει φωτοαντίγραφο της ταυτότητας του Αγοραστή ή/και οποιαδήποτε πληροφορία σχετίζεται με την ταυτότητα του Αγοραστή. Κάθε Αγοραστής έχει δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής των προσωπικών δεδομένων που τον αφορούν και τα οποία επεξεργάζεται η Sephora σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο άρθρο 2 της πολιτικής για τα «Προσωπικά Δεδομένα και Cookies».
Η Sephora διαθέτει ένα εργαλείο ασφαλών πληρωμών που ονομάζεται «Cybersource». Η ασφάλεια των πληρωμών βασίζεται στην ταυτοποίηση του Αγοραστή και στην εμπιστευτικότητα όλων των δεδομένων. Για να διασφαλίσει την εν λόγω ασφάλεια, το Cybersource χρησιμοποιεί αποδεδειγμένες τεχνικές κρυπτογράφησης που συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς.
ΆΡΘΡΟ 5 – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ
5.1 Γενικοί κανόνες
Τα προϊόντα που παραγγέλλονται από τον Αγοραστή σύμφωνα με τους παρόντες ΓΟΠΠ θα παραδίδονται στη διεύθυνση που υποδεικνύεται από τον Αγοραστή ως διεύθυνση παράδοσης στη σχετική Παραγγελία («Διεύθυνση παράδοσης»).
Η Sephora πραγματοποιεί παραδόσεις σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
5.2 Χαρακτηριστικά των μεθόδων παράδοσης του ιστότοπου
Οι μέθοδοι παράδοσης που αναφέρονται κατωτέρω δεν προσφέρονται για όλα τα προϊόντα και, ως εκ τούτου, ενδέχεται ορισμένες μέθοδοι παράδοσης, ιδίως η παραλαβή από το κατάστημα ή η παράδοση με ταχυμεταφορέα, να μην προσφέρονται στον Αγοραστή στο πλαίσιο της Παραγγελίας του.
5.2.1 Μέθοδοι παράδοσης
- Παράδοση με ταχυμεταφορέα
Ο εν λόγω τρόπος παράδοσης είναι διαθέσιμος μόνο στο www.sephora.gr.
Η παράδοση πραγματοποιείται από ταχυμεταφορέα στον Αγοραστή ή στον παραλήπτη της Παραγγελίας, και ο τελευταίος υπογράφει ηλεκτρονικά μια βεβαίωση παραλαβής στην εφαρμογή που του παρουσιάζει ο ταχυμεταφορέας. Η ηλεκτρονική βεβαίωση παραλαβής που υπογράφεται από τον Αγοραστή ή τον παραλήπτη της Παραγγελίας θα αποτελεί απόδειξη παράδοσης από τη Sephora και παραλαβής από τον Αγοραστή ή τον παραλήπτη της Παραγγελίας, με την επιφύλαξη της εφαρμογής των διατάξεων των άρθρων 5.3.2 και 5.3.3.
Σε περίπτωση απουσίας, ο ταχυμεταφορέας θα επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον Αγοραστή ή τον παραλήπτη της Παραγγελίας. Εάν δεν
υπάρξει απάντηση από τον παραλήπτη της Παραγγελίας, το δέμα θα επιστραφεί στη Sephora, και στον Αγοραστή θα επιστραφεί το ποσό της Παραγγελίας του, μείον τα έξοδα αποστολής, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά, εκτός εάν ο Αγοραστής συμφωνήσει ρητά με άλλο τρόπο επιστροφής.
Παράδοση στο κατάστημα
Η παράδοση στο κατάστημα συνίσταται στην παραλαβή από τον Αγοραστή ή τον παραλήπτη της Παραγγελίας του πακέτου που παραγγέλθηκε και πληρώθηκε στον Ιστότοπο από ένα από τα καταστήματα Sephora που είναι επιλέξιμα για παράδοση «Click & Collect».
- «Click & Collect»:
Όταν ο Αγοραστής επιλέγει τον εν λόγω τρόπο παράδοσης στον Ιστότοπο, η Παραγγελία του επιβεβαιώνεται εντός 2 ωρών από την υποβολή της Παραγγελίας. Οι ώρες κλεισίματος του επιλεγμένου καταστήματος λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό της λόγω προθεσμίας (για παράδειγμα, εάν ο Αγοραστής υποβάλει μια Παραγγελία την Παρασκευή στις 6 μ.μ. για παράδοση σε κατάστημα που είναι ανοιχτό από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 10 π.μ. έως τις 7 μ.μ., τότε η Παραγγελία θα επιβεβαιωθεί το αργότερο το Σάββατο στις 11 π.μ.).
Σε περίπτωση που η Παραγγελία δεν είναι διαθέσιμη (ιδίως λόγω τρεχουσών πωλήσεων στο επιλεγμένο κατάστημα), ο Αγοραστής θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας εντός της ίδιας περιόδου 2 ωρών με οποίο θα ενημερώνεται ότι η Παραγγελία του έχει ακυρωθεί. Στη συνέχεια, ο Αγοραστής καλείται να υποβάλει εκ νέου την Παραγγελία του στον Ιστότοπο, επιλέγοντας άλλη μέθοδο παράδοσης.
Μόλις επιβεβαιωθεί η Παραγγελία, με τη λήψη του ηλεκτρονικού μηνύματος Επιβεβαίωσης Παραγγελίας, ο Αγοραστής έχει στη διάθεσή του 7 ημέρες για να παραλάβει το δέμα του. Μετά την παρέλευση της εν λόγω προθεσμίας, η Παραγγελία θα ακυρωθεί. Στον Αγοραστή θα επιστραφεί το ποσό της Παραγγελίας του με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά, εκτός εάν ο Αγοραστής συμφωνήσει ρητά με άλλο τρόπο επιστροφής.
Για να παραλάβει το δέμα του στο κατάστημα, ο Αγοραστής πρέπει να μεταβεί στο επιλεγμένο κατάστημα και:
- να προσκομίσει έγκυρο έγγραφο ταυτοποίησής του και τον αριθμό παραγγελίας που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης της Παραγγελίας του. Η Παραγγελία μπορεί επίσης να παραληφθεί από τρίτον εξουσιοδοτημένο από τον Αγοραστή. Για να γίνει αυτό, ο εν λόγω τρίτος πρέπει να έχει στην κατοχή του το έγγραφο ταυτοποίησής του, το έγγραφο ταυτοποίησης του παραλήπτη της Παραγγελίας και τον αριθμό της Παραγγελίας. Ο Αγοραστής, το τρίτο πρόσωπο που έχει εξουσιοδοτηθεί από τον Αγοραστή ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας πρέπει να προσκομίσει τα εν λόγω στοιχεία κατά την παραλαβή του δέματος.
5.3 Προβλήματα, ζημιές, κατεστραμμένα δέματα
5.3.1 Γενικές διατάξεις
Ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας καλείται να ελέγξει την εμφανή κατάσταση του δέματος και των προϊόντων κατά την παράδοση.
Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος σχετικά με το δέμα (κατεστραμμένο δέμα, ανοιχτό δέμα, ίχνη υγρού κ.λπ.) ή το/τα παραγγελθέν/α προϊόν/τα (ελλείπον/τα προϊόν/τα, κατεστραμμένο/α προϊόν/τα), ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας καλείται να ακολουθήσει τη διαδικασία που περιγράφεται κατωτέρω (άρθρα 5.3.2 και 5.3.3 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης) και η οποία αντιστοιχεί στους διάφορους τρόπους παράδοσης.
Ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας μπορεί επίσης να καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών της Sephora, για να μάθει πώς να επιστρέψει το/τα κατεστραμμένο/α προϊόν/τα. Ο Αγοραστής καλείται να ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφής κατεστραμμένων προϊόντων που θα του υποδείξει η εξυπηρέτηση πελατών της Sephora.
Η Sephora ζητά από τον Αγοραστή να προχωρήσει στην περιγραφή των γεγονότων και στην έκφραση των επιφυλάξεών του το συντομότερο δυνατόν, και ιδίως σε περίπτωση παράδοσης κατ' οίκον από ταχυμεταφορέα που έχει διορίσει η Sephora, εντός 3 ημερών από την παράδοση, ώστε η Sephora να μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά της έναντι του ταχυμεταφορέα.
5.3.2 Συνιστώμενες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όταν το δέμα είναι κατεστραμμένο
Παράδοση με ταχυμεταφορέα
- Απορρίψτε την παράδοση και εκφράστε σαφώς και λεπτομερώς όλες τις επιφυλάξεις σας σχετικά με το πρόβλημα που διαπιστώσατε. Οι εν λόγω επιφυλάξεις μπορούν να δηλωθούν από τον Αγοραστή ή τον παραλήπτη της Παραγγελίας στην εφαρμογή του ταχυμεταφορέα.
-Αναφέρετε την απόρριψη στην εξυπηρέτηση πελατών της Sephora από Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ, Τηλέφωνο: 2111000800
Email:estoregr@sephora.gr
5.3.3 Συνιστώμενη διαδικασία σε περίπτωση ελλείποντος ή κατεστραμμένου προϊόντος
Ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας καλείται να αναφέρει την έλλειψη ή τη ζημιά του προϊόντος στην εξυπηρέτηση πελατών της Sephora από Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ, Τηλέφωνο: 2111000800 Email:estoregr@sephora.gr
Η εξυπηρέτηση πελατών της Sephora ενδέχεται να ζητήσει φωτογραφίες των προϊόντων ή οποιαδήποτε άλλη χρήσιμη πληροφορία, προκειμένου να διενεργήσει ελέγχους.
Οι χρόνοι παράδοσης αρχίζουν αμέσως μετά την έκδοση της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας.
Λαμβάνεται υπόψη χρόνος προετοιμασίας 1-2 εργάσιμων ημερών** για την παράδοση με ταχυμεταφορέα.
Εάν η Παραγγελία περιλαμβάνει ένα ή περισσότερα εξατομικευμένα προϊόντα, οι χρόνοι προετοιμασίας που αναφέρονται ανωτέρω θα παραταθούν κατά 1 επιπλέον εργάσιμη ημέρα.
5.4.1 Παράδοση κατ' οίκον
Παράδοση με ταχυμεταφορέα: 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες* για παραδόσεις στην Αττική, 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες* για παραδόσεις εκτός Αττικής
5.4.2 Παράδοση στο κατάστημα
- Παράδοση «Click & Collect»: ο Αγοραστής ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων του εντός 2 ωρών από την υποβολή της Παραγγελίας. Οι ώρες κλεισίματος του επιλεγμένου καταστήματος λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό της εν λόγω περιόδου (για παράδειγμα, εάν ο Αγοραστής υποβάλει μια Παραγγελία την Παρασκευή στις 6 μ.μ. για παράδοση σε κατάστημα που είναι ανοιχτό από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 10 π.μ. έως τις 7 μ.μ., τότε η Παραγγελία θα επιβεβαιωθεί το αργότερο το Σάββατο στις 11 π.μ.). Εάν η Sephora επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, ο Αγοραστής μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα από το επιλεγμένο κατάστημα μετά τη λήψη του εν λόγω ηλεκτρονικού μηνύματος επιβεβαίωσης.
5.4.8 Εφαρμοστέοι κανόνες
Σε περίπτωση υπέρβασης των προαναφερθεισών προθεσμιών για λόγους που δεν οφείλονται σε ανωτέρα βία, ο Αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την Παραγγελία μετά από αποστολή επίσημης προειδοποίησης στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Sephora, ζητώντας την παράδοση εντός εύλογης πρόσθετης προθεσμίας και εφόσον η εν λόγω πρόσθετη προθεσμία δεν τηρηθεί.
Το αίτημα ακύρωσης της Παραγγελίας πρέπει να αποσταλεί με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής στη διεύθυνση που αναφέρεται στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας» του Ιστότοπου της Sephora ή τηλεφωνικά από Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ, Τηλέφωνο: 2111000800, όπως αναφέρεται στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας» του Ιστότοπου της Sephora.
Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί, κατά την επιλογή του Αγοραστή, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την Παραγγελία ή με τη μορφή διαδικτυακού πιστωτικού σημειώματος (εάν ο Αγοραστής πραγματοποίησε την Παραγγελία ενώ ήταν συνδεδεμένος με τον λογαριασμό πελάτη του), το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο έως την ημερομηνία κατά την οποία ο Αγοραστής άσκησε το δικαίωμά του να ακυρώσει την Παραγγελία του.
ΑΡΘΡΟ 6 - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ο Αγοραστής έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος που περιέχει τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν για να ασκήσει το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης, χωρίς να υποχρεούται να αιτιολογήσει την απόφασή του. Σε περίπτωση αγοράς δωροκάρτας μέσω του Ιστότοπου, ο Αγοραστής έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της Παραγγελίας του για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, υπό την προϋπόθεση ότι η δωροκάρτα δεν έχει χρησιμοποιηθεί εν όλω ή εν μέρει πριν από τη λήξη της εν λόγω προθεσμίας. Σε αυτή την περίπτωση, δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή επιστροφής χρημάτων υπό οποιαδήποτε μορφή.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για Παραγγελίες που αφορούν:
- την προμήθεια αγαθών που έχουν ανοιχτεί μετά την παράδοση και τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας,
- τα προϊόντα μακιγιάζ που δεν φέρουν συσκευασία ή σετ δώρων που περιέχουν προϊόντα μακιγιάζ χωρίς μεμβράνη ασφαλείας, και τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας,
- την προμήθεια αγαθών που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα (ιδίως υπηρεσίες που σχετίζονται με το «εργαστήριο χάραξης» δεν μπορούν να καλυφθούν από το δικαίωμα υπαναχώρησης).
Οι εν λόγω διατάξεις εφαρμόζονται με την επιφύλαξη των εγγυήσεων που προβλέπονται στο άρθρο 7 των παρόντων ΓΟΠΠ, οι οποίες εξακολουθούν να έχουν πλήρη ισχύ.
Εάν ο Αγοραστής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν άρθρο όσον αφορά την προθεσμία και τις διαδικασίες επιστροφής των προϊόντων, θα έχει δικαίωμα επιστροφής των χρημάτων για τα προϊόντα που επιστράφηκαν, αλλά όχι και των εξόδων αποστολής, τα οποία βαρύνουν τον Αγοραστή (εκτός εάν υπάρχει σφάλμα στην Παραγγελία, οπότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τη Sephora). Η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν ο Αγοραστής συμφωνήσει ρητά με άλλο μέσο επιστροφής. Εάν η πληρωμή πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα, ο Αγοραστής μπορεί να μεταβεί στο κατάστημα για να του επιστραφούν τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή. Εάν ο Αγοραστής δεν επιθυμεί να το κάνει, μπορεί να αποζημιωθεί με ηλεκτρονικό πιστωτικό σημείωμα.
Ο Αγοραστής ή, κατά περίπτωση, ο παραλήπτης της Παραγγελίας, πρέπει:
- να ενημερώσει τη Sephora για την επιθυμία του να υπαναχωρήσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της Παραγγελίας, με σαφή δήλωση ή με χρήση του υποδείγματος εντύπου υπαναχώρησης που επισυνάπτεται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης. Η εν λόγω ενημέρωση πρέπει να αποσταλεί ταχυδρομικά στην ακόλουθη διεύθυνση: Sephora Eshop, Λεωφόρος Πεντέλης 72, Βριλήσσια, Ελλάδα, Ταχυδρομικός κώδικας: 15235 ή με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ακόλουθη διεύθυνση: estoregr@sephora.gr. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής ενημερώσει τη Sephora για την επιθυμία του να υπαναχωρήσει πριν ακόμη παραλάβει το δέμα του, ενημερώνεται με τους παρόντες όρους ότι δεν είναι τεχνικά δυνατό για τη Sephora να εμποδίσει την αποστολή των προϊόντων μετά την επικύρωση της Παραγγελίας. Η Παραγγελία θα αποσταλεί στον Αγοραστή, και ο Αγοραστής αναλαμβάνει την υποχρέωση να επιστρέψει τα σχετικά προϊόντα εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία της εν λόγω ενημέρωσης προς τη Sephora·
- να επιστρέψει τα προϊόντα σε ένα από τα καταστήματα Sephora στην Ελλάδα ή ταχυδρομικώς (με ταχυμεταφορέα/δέμα κ.λπ.) σύμφωνα με τους όρους που περιγράφονται κατωτέρω. Οι επιστροφές γίνονται αποκλειστικά ταχυδρομικώς για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω PayPal.
Γενικές διατάξεις που ισχύουν για όλες τις μεθόδους επιστροφής (σε κατάστημα ή ταχυδρομικώς):
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στη Sephora σε κατάσταση κατάλληλη για επαναπώληση (προϊόντα σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία και συνοδευόμενα, κατά περίπτωση, από τα εξαρτήματά τους, τις οδηγίες χρήσης κ.λπ.) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ο Αγοραστής ενημέρωσε τη Sephora για την πρόθεσή του να υπαναχωρήσει και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα που επιστρέφονται μετά την παρέλευση της εν λόγω προθεσμίας δεν θα γίνονται δεκτά. Ο Αγοραστής και ο παραλήπτης της Παραγγελίας, εάν είναι διαφορετικός από τον Αγοραστή, ενημερώνονται ότι η χρήση του εντύπου επιστροφής που διατίθεται από τη Sephora και η αναφορά του αντίστοιχου αριθμού Παραγγελίας διευκολύνουν τη διεκπεραίωση της επιστροφής από τη Sephora. Ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας, εάν είναι διαφορετικός από τον Αγοραστή, καλείται να χρησιμοποιήσει το εν λόγω έντυπο επιστροφής. Το έντυπο επιστροφής είναι διαθέσιμο στον ηλεκτρονικό λογαριασμό του Αγοραστή, στην ενότητα «Βοήθεια» του Ιστότοπου της Sephora (επιλέγοντας «Παραγγελία», «Οι επιστροφές παραγγελιών και χρημάτων μου» και στη συνέχεια «Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;») ή μετά από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Sephora.
Όσον αφορά δωροκάρτες που αγοράστηκαν από τον Ιστότοπο της Sephora, οι όροι επιστροφής που αναφέρονται στο παρόν άρθρο 6 θα ισχύουν με την προϋπόθεση ότι η δωροκάρτα δεν έχει χρησιμοποιηθεί εν όλω ή εν μέρει πριν από τη λήξη της σχετικής προθεσμίας. Σε αυτή την περίπτωση, δεν προβλέπεται κανένα δικαίωμα υπαναχώρησης ή επιστροφής χρημάτων υπό οποιαδήποτε μορφή.
Εάν ο Αγοραστής έχει επωφεληθεί από μια προσφορά με αγορά στον Ιστότοπο που του δίνει το δικαίωμα, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, να λάβει ένα ή περισσότερα προϊόντα που προσφέρονται σε αντάλλαγμα για την Παραγγελία του και, ως αποτέλεσμα της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, δεν δικαιούται πλέον την εν λόγω προσφορά, ο Αγοραστής πρέπει να αποστείλει το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει μαζί με το προϊόν ή τα προϊόντα που έλαβε σε αντάλλαγμα για την Παραγγελία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέφονται, προκειμένου η Sephora να λάβει υπόψη το αίτημα υπαναχώρησής του.
Ο Αγοραστής μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος σε περίπτωση μείωσης της αξίας του προϊόντος που οφείλεται σε χειρισμό διαφορετικό από αυτόν που είναι απαραίτητος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και, κατά περίπτωση, της ορθής λειτουργίας των προϊόντων.
Ειδικές διατάξεις που ισχύουν για τις επιστροφές σε κατάστημα:
Επιστροφές προϊόντων που έχουν αγοραστεί μέσω Sephora Eshop δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν στα καταστήματα Sephora.
Ειδικές διατάξεις που ισχύουν για επιστροφές μέσω ταχυδρομείου:
Ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας που επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης επιστρέφοντας ένα προϊόν ταχυδρομικώς πρέπει να ακολουθήσει τις παρακάτω οδηγίες:
- να χρησιμοποιήσει την αρχική συσκευασία του προϊόντος για να επιστρέψει το/τα προϊόν/τα που αφορά η επιστροφή·
- να στείλει την επιστολή με δικά του έξοδα, με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής, στην ακόλουθη διεύθυνση:
Ηλεκτρονικό Κατάστημα Sephora
Λεωφόρος Πεντέλης 72, Βριλήσσια
Ελλάδα
Τ.Κ.: 15235
Η Sephora δεν δέχεται δέματα ή επιστολές με χρέωση ταχυδρομικών τελών στον παραλήπτη.
Εάν ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας δεν αποδείξει ότι έχει εξασφαλίσει την αποτελεσματική παράδοση του προϊόντος σε ταχυμεταφορέα ή σε κατάστημα, κάθε κίνδυνος που σχετίζεται με την επιστροφή προϊόντος θα βαρύνει τον Αγοραστή ή τον παραλήπτη της Παραγγελίας.
Άρθρο 7 – Εγγυήσεις
7.1. Νόμιμες εγγυήσεις
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται στον Ιστότοπο καλύπτονται από τη νόμιμη εγγύηση συμμόρφωσης και την εγγύηση έναντι κεκρυμμένων ελαττωμάτων.
Ο έμπορος που είναι υπεύθυνος για τις νόμιμες εγγυήσεις συμμόρφωσης και έναντι κεκρυμμένων ελαττωμάτων είναι η SEPHORA SAS, τα στοιχεία επικοινωνίας της οποίας είναι τα εξής:
Διονυσίου Αρεοπαγίτου 7, 11742 Αθήνα, Ελλάδα
2130883500
Email : estoregr@sephora.gr
Η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που προκύπτουν αποκλειστικά από τροποποίηση, επισκευή, ενσωμάτωση ή προσθήκη εκ μέρους του Αγοραστή.
7.2 Όροι και προϋποθέσεις νόμιμων εγγυήσεων
Για οποιοδήποτε αίτημα σχετικά με τις νόμιμες εγγυήσεις, ο Αγοραστής πρέπει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας» του Ιστότοπου της Sephora ή τηλεφωνικά Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ Τηλέφωνο: 2111000800 , όπως αναφέρεται στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας» του Ιστότοπου της Sephora.
Οι εν λόγω διατάξεις δεν αποκλείουν το δικαίωμα υπαναχώρησης που ορίζεται στο άρθρο 6 ανωτέρω.
7.3 Εμπορικές εγγυήσεις για συγκεκριμένα προϊόντα
Οι μάρκες GHD και L'Oréal Professionnel προσφέρουν στον Αγοραστή εμπορική εγγύηση δύο (2) ετών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος από τον Αγοραστή, υπό την προϋπόθεση ότι ο Αγοραστής θα προσκομίσει την απόδειξη αγοράς. Η εμπορική εγγύηση ισχύει χωρίς να θίγεται το δικαίωμα του Αγοραστή να επωφεληθεί από την προαναφερθείσα νόμιμη εγγύηση συμμόρφωσης.
Περιεχόμενα της εμπορικής εγγύησης:
- GHD: αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας.
- L'Oréal Professionnel (Steampod): επισκευή του προϊόντος εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας.
Για οποιοδήποτε αίτημα σχετικά με την εμπορική εγγύηση των προϊόντων Dyson, GHD ή L'Oréal Professionnel, ο Αγοραστής μπορεί, εάν το επιθυμεί, να επικοινωνήσει απευθείας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών των εν λόγω εταιρειών στην ακόλουθη διεύθυνση:
- Εργαλείο διαδικτυακής διάγνωσης είναι διαθέσιμο στην ακόλουθη διεύθυνση: https://resolve.prd.digital.dyson.cloud/
- GHD: Τηλεφωνικά στο 04.78.35.46.10 (δωρεάν κλήση), μέσω μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στη διεύθυνση contact@ghdhair.fr ή μέσω της ιστοσελίδας της GHD.
- L'Oréal Professionnel (Steampod): O Αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με έναν από τους εγκεκριμένους από τη Rowenta επισκευαστές, κατόπιν προσκόμισης της απόδειξης αγοράς. Ο κατάλογος των εγκεκριμένων επισκευαστών που είναι επιλέξιμοι στο πλαίσιο της εγγύησης Rowenta είναι διαθέσιμος στην ακόλουθη διεύθυνση: https://www.rowenta.fr/service-clients/garantie-et-reparation/reparateurs
Σε κάθε περίπτωση, ο Αγοραστής μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Sephora χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω, καθώς η εμπορική εγγύηση που προσφέρουν οι εν λόγω μάρκες δεν περιορίζει την εγγύηση συμμόρφωσης και την εγγύηση έναντι κεκρυμμένων ελαττωμάτων στην οποία υπόκειται η Sephora (βλ. άρθρα 7.1. και 7.2. ανωτέρω).
ΑΡΘΡΟ 8 - ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ
Η Sephora διατηρεί την πλήρη κυριότητα των προϊόντων που πωλούνται μέχρι την πλήρη εξόφληση του συνολικού τιμήματος, συμπεριλαμβανομένου του κεφαλαίου, των εξόδων, των φόρων και των υποχρεωτικών εισφορών.
ΑΡΘΡΟ 9 – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Η μάρκα Sephora, καθώς και όλα τα εμπορικά σήματα, είτε είναι εικονιστικά είτε όχι, και όλες οι εικόνες, οι απεικονίσεις και τα λογότυπα, καθώς και το σύνολο του περιεχομένου που εμφανίζεται στον Ιστότοπο (συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των Γενικών Όρων Χρήσης και των παρόντων Γενικών Όρων Πώλησης) είναι και θα παραμείνουν αποκλειστική ιδιοκτησία της Sephora ή του κατόχου των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.
Απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε συνολική ή μερική αναπαραγωγή, τροποποίηση ή χρήση των εν λόγω εμπορικών σημάτων, απεικονίσεων, εικόνων και λογότυπων ή οποιουδήποτε άλλου περιεχομένου στον Ιστότοπο για οποιονδήποτε λόγο και σε οποιοδήποτε μέσο χωρίς προηγούμενη ρητή γραπτή συναίνεση της Sephora ή του κατόχου των σχετικών πνευματικών δικαιωμάτων. Το ίδιο ισχύει για όλα τα πνευματικά δικαιώματα, σχέδια και υποδείγματα, καθώς και διπλώματα ευρεσιτεχνίας που εμφανίζονται ή/και χρησιμοποιούνται στον Ιστότοπο.
ΑΡΘΡΟ 10 – ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η Sephora εφαρμόζει τεχνικά και οργανωσιακά μέτρα για να διασφαλίσει την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα των προσωπικών δεδομένων των πελατών της, αλλά και ο Αγοραστής διαδραματίζει ρόλο στην προστασία των προσωπικών του δεδομένων. Ειδικότερα, ο Αγοραστής πρέπει να διατηρεί την ασφάλεια των αναγνωριστικών και των κωδικών πρόσβασής του, αποφεύγοντας να τα κοινοποιεί σε οποιονδήποτε και αλλάζοντας τακτικά τον κωδικό πρόσβασής του.
Ελλείψει αποδείξεων για το αντίθετο, κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με τη χρήση του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασης του Αγοραστή θα αποτελεί επιβεβαίωση της ταυτότητας του Αγοραστή και της δυνατότητας πληρωμής των ποσών που αντιστοιχούν στην Παραγγελία.
Τα ηλεκτρονικά αρχεία που τηρούνται στα συστήματα πληροφορικής της Sephora και των συνεργατών της, όπως οι ταχυμεταφορείς, θα θεωρούνται αποδεικτικά στοιχεία των επικοινωνιών, των Παραγγελιών και των πληρωμών που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των Μερών. Τα Μέρη συμφωνούν ότι όλα τα δεδομένα, οι πληροφορίες, τα αρχεία και τυχόν άλλα ψηφιακά στοιχεία που ανταλλάσσονται μεταξύ των μερών θα αποτελούν αποδεκτά, έγκυρα και εφαρμοστέα αποδεικτικά στοιχεία και θα έχουν την αποδεικτική ισχύ μιας ιδιωτικής πράξης.
Τα Μέρη αναλαμβάνουν την υποχρέωση να μην αμφισβητήσουν το παραδεκτό, την εγκυρότητα, την εφαρμοσιμότητα ή την αποδεικτική αξία των προαναφερθέντων στοιχείων ηλεκτρονικής φύσης ή ηλεκτρονικής μορφής, επικαλούμενα την ηλεκτρονική τους φύση. Ελλείψει αποδείξεων για το αντίθετο, τα εν λόγω στοιχεία θα είναι έγκυρα και εφαρμοστέα μεταξύ των Μερών με τον ίδιο τρόπο, υπό τους ίδιους όρους και με την ίδια αποδεικτική αξία όπως οποιοδήποτε έγγραφο που έχει συνταχθεί, παραληφθεί ή διατηρηθεί εγγράφως.
ΆΡΘΡΟ 11 – Εξυπηρέτηση Πελατών
- Εξυπηρέτηση πελατών
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παρακολούθηση μιας Παραγγελίας, την επιστροφή, τη διαμαρτυρία σχετικά με μια Παραγγελία ή οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της Sephora Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ Τηλέφωνο: 2111000800
ΑΡΘΡΟ 12 – ΕΥΘΥΝΗ
Δικαιοπρακτική ικανότητα
Πριν από την υποβολή μιας Παραγγελίας, ο Αγοραστής δηλώνει ότι έχει πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα να δεσμευθεί νομικά σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης. Σε καμία περίπτωση δεν απαιτείται από τη Sephora να επαληθεύσει τη δικαιοπρακτική ικανότητα των επισκεπτών και των Αγοραστών της. Συνεπώς, εάν ένα πρόσωπο που δεν έχει δικαιοπρακτική ικανότητα παραγγείλει προϊόντα στον Ιστότοπο της Sephora, οι νόμιμοι κηδεμόνες του (ιδίως οι γονείς ή οι κηδεμόνες) θα αναλάβουν την πλήρη ευθύνη για την εν λόγω Παραγγελία και συγκεκριμένα θα υποχρεωθούν να καταβάλουν το αντίτιμο αυτής.
ΑΡΘΡΟ 13 – ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Η Sephora δεν φέρει καμία ευθύνη στο πλαίσιο των υποχρεώσεων βάσει των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης ή βάσει μιας Παραγγελίας σε περίπτωση που η μη εκπλήρωση των υποχρεώσεών της οφείλεται αποκλειστικά σε περιστατικό ανωτέρας βίας (ενέργεια τρίτου, εξαιρουμένων των παρόχων υπηρεσιών της Sephora, ενέργεια του Αγοραστή), όπως ορίζεται στον Αστικό Κώδικα και προσδιορίζεται από τη νομολογία.
Αρθρο 14 - Επεξεργασια προσωπικων δεδομενων
Η Sephora συλλέγει τα προσωπικά δεδομένα του Αγοραστή καθώς και, κατά περίπτωση, του παραλήπτη της Παραγγελίας. Οι σκοποί, οι αποδέκτες, οι περίοδοι διατήρησης και οι όροι υπό τους οποίους η Sephora συλλέγει και επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα παρατίθενται στην πολιτική για τα «Προσωπικά Δεδομένα και Cookies» του Ιστότοπου, η οποία περιγράφει λεπτομερώς όλες τις πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, καθώς και τα δικαιώματα των θιγόμενων προσώπων σε σχέση με την εν λόγω επεξεργασία.
ΑΡΘΡΟ 15 – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Η Sephora διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί και να επικαιροποιεί τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Προκειμένου να ενημερωθεί για τυχόν τέτοιες αλλαγές, η Sephora συνιστά στον Αγοραστή και γενικά σε κάθε χρήστη, να διαβάζει ξανά τους ΓΟΠΠ, τη Νομική Γνωστοποίηση και τους Γενικούς Όρους Χρήσης, καθώς και την πολιτική για τα «Προσωπικά Δεδομένα και Cookies» του Ιστότοπου σε τακτική βάση. Η Παραγγελία θα υπόκειται στους ΓΟΠΠ που ισχύουν κατά τη στιγμή της υποβολής της Παραγγελίας.
Αρθρο 16 - Γενικες πληροφοριες
16.1 Μερική ακυρότητα
Εάν μία ή περισσότερες από τις διατάξεις των παρόντων ΓΟΠΠ κριθούν άκυρες ή κηρυχθούν άκυρες βάσει νόμου, κανονισμού ή κατόπιν τελεσίδικης απόφασης αρμόδιου δικαστηρίου, οι λοιπές διατάξεις θα διατηρήσουν την πλήρη ισχύ και το αντικείμενό τους.
16.2 Μη παραίτηση
Το γεγονός ότι ένα από τα Μέρη δεν ενημέρωσε το έτερο Μέρος σχετικά με τυχόν παραβίαση οποιασδήποτε από τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στους παρόντες ΓΟΠΠ δεν μπορεί να ερμηνευθεί μελλοντικά ως παραίτηση από την εν λόγω υποχρέωση.
16.3 Εφαρμοστέο δίκαιο και δικαιοδοσία
Οι Παραγγελίες και η σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ της Sephora και του Αγοραστή υπόκεινται στο ελληνικό δίκαιο και στην αρμοδιότητα των δικαστηρίων των Αθηνών.
Παράρτημα 1: Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης
(Συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.)
Υπόψη Ηλεκτρονικού Καταστήματος Sephora, Λεωφόρος Πεντέλης 72, Βριλήσσια, Ελλάδα
Τ.Κ.: 15235
E-mail: estoregr@sephora.gr
Με το παρόν σάς γνωστοποιώ την υπαναχώρησή μου από τη σύμβαση πώλησης των κατωτέρω προϊόντων:
- Ημερομηνία παραγγελίας [.................] (*) που παραλήφθηκε στις [.................] (*)
- Ονοματεπώνυμο καταναλωτή(-ών):
- Διεύθυνση καταναλωτή(-ών):
- Υπογραφή καταναλωτή/ών (μόνο σε περίπτωση υποβολής του παρόντος εντύπου σε έντυπη μορφή)
- Ημερομηνία:
(*) Διαγράψτε κατά περίπτωση
Σας συνιστούμε να αναφέρετε επίσης τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό της παραγγελίας σας, προκειμένου να διευκολυνθεί η επεξεργασία της επιστροφής.
Για οποιαδήποτε πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών Δευτέρα έως Σάββατο, 9.00πμ - 8.00μμ Τηλέφωνο: 2111000800
, όπως αναφέρεται στην ενότητα «Επικοινωνήστε μαζί μας» του Ιστότοπου της Sephora.
Έκδοση που ισχύει από τον ΜΑΪΟ 2025.