Το Liquid Glow Highlighter είναι μία συμπυκνωμένη, πλούσια σε χρωστικές υγρή φόρμουλα που γίνεται έν ... Μάθετε περισσότερα
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 3ms
  • reviews, product

Στο πρόγραμμα πιστότητας Sephora, 1 € = 1 πόντος. Για κάθε 650 πόντους απολαύστε έκπτωση 15% στην επόμενη αγορά σας.

408845
EXCLUSIVE
  • tab description Λεπτομέρειες

    Το Liquid Glow Highlighter είναι μία συμπυκνωμένη, πλούσια σε χρωστικές υγρή φόρμουλα που γίνεται ένα με την επιδερμίδα και χαρίζει υψηλής έντασης λάμψη με μεταλλικό τελείωμα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μόνο του ή να το αναμείξετε με τα αγαπημένα σας προϊόντα βάσης, να το φορέσετε στο πρόσωπο ή/και το σώμα. Για αποτέλεσμα που κόβει την ανάσα, συνδυάστε το με το Glow Kit. Ποια απόχρωση του Liquid Glow ταιριάζει στην επιδερμίδα σας:
    Πολύ ανοιχτόχρωμη: Perla
    Ανοιχτόχρωμη: Oyster
    Μεσαία: Peach Fizz
    Πολύ σκουρόχρωμη: Bronzed.

  • tab ingredients Συστατικά
    WATER/AQUA/EAU, ISONONYL ISONONANOATE, C12-15 ALKYL BENZOATE, PENTYLENE GLYCOL, VP/VA COPOLYMER, MYRISTYL ALCOHOL, BEHENETH-30, ALANINE, ASCORBYL PALMITATE, ASPARTIC ACID, CARBOMER, CETEARYL ALCOHOL, CETEARYL GLUCOSIDE, DEXTRIN, DIMETHICONE, FRUCTOSE, GLUCOSE, GLUTAMIC ACID, GLYCERIN, GLYCERYL ISOSTEARATE, GLYCERYL STEARATE, HEXYLENE GLYCOL, ISOHEXADECANE, PHENOXYETHANOL, POLYSORBATE 80, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, SODIUM DEHYDROACETATE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM STEARATE, SUCROSE, TIN OXIDE, TOCOPHEROL, UREA, MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR (+/-): MICA, IRON OXIDE (CI 77491), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891)



    Cette liste d'ingrédients peut faire l'objet de modifications, veuillez consulter l'emballage du produit acheté.
  • Αξιολογήσεις
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 2ms
    • reviews, product

Η ρουμανικής καταγωγής επιχειρηματίας ομορφιάς Anastasia Soare λάνσαρε την ομώνυμη μάρκα της με το σαλόνι-ναυαρχίδα της στο Beverly Hills το 1997 και την πρώτη σειρά προϊόντων της εταιρείας το 2000. Με βάση τη ιερή γεωμετρία του Golden Ratio, η ABH δημιουργεί καλλυντικά κύρους για ένα παθιασμένο κοινό πελατών.